Cumartesi, Mart 07, 2009

Kayıp Aranıyor !

:(
C.R.A.Z.Y. dvd' m kayıp !
Görenlerin en yakın zamanda bana haber vermesini rica ediyorum.

Ben bu filmi çok seviyorum. Arada koyup izlerim hep. Hatta blog' umda da yeri olmuştur filmin : link

Bu sabah da yağmurlu haftasonu + diş ameliyatımı bir türlü olamama + pms' i atlatıp mensturasyonumu yaşayamama sonucunda girdiğim bunalıma tek ilaç olacak olan bu filmi izleyeyim dedim... Ama yok.. Bulamıyorum :(
Bunalımıma bir bunalım daha eklenmiş oldu :(

"Çok çaresizim birisi bana yardıma gelebilir mi?" :)

Duygu the ÇILDIRAN...

2 yorum:

bukalemun dedi ki...

Sana verdiğim yaklaşık 787 DVD arasıdan birini seçip seyret. Sen seçene kadar zaten delirir, derdini unutursun.
Olmadı sana bir doz "Justine" yazıyorum. Sabah - Öğle - Akşam...

Duygu dedi ki...

O DVD ler arasından sırada "Zeitgeist" var ancak Film Mor ve İst Film Fest sonrasına kalacak.

"Justine" artık yok... DVD işinden ellerini çekmişler. Senin adını vermek bile işe yaramıyor :)

Ama kapanan bir kapı açılan başka bir kapıdır. Yeni bir yer buldum. Çok enteresan. Anlatmam lazım...

"Crazy" ye gelince , yokluğuna dayanamadım tabi internetten orjinal kopyasını sipariş ettim ve geldi.

Bundan sonra DVD paylaşımı yapmama kararı aldım bu arada... Crazy gibi geri gelmeyen niceleri sebebiyle :)

Özledik baharı filmleri ve seni...