Çarşamba, Temmuz 12, 2006

Doğumgünü ve Hoşgeldin....

Dün benim doğumgünümdü...Her sene bir önceki seneden daha güzel geçiyor gibi geliyor doğumgünüm :) Belki yaşlanmanın avuntusudur bu bilmiyorum...
Öğlen Didocuumun organize ettiği bir ekiple beraber çok güzel bir yerde yemek yedik. Buradaki insanların beni daha tanımamalarına rağmen doğumgünü yemeğime gelmeleri, samimi ve sıcak davranışları, incelikleri çok hoşuma gitti...
Akşam Tolga ve uzun zamandır sohbetini çok özlediğim Amy ile beraber rakı balık yaptık...Amy 'ciğim bana Canada 'dan çok özel bir kızılderili ressamın tablosunu getirmiş...Bayıldımmm :)
Kocacım da beni fasıl heyetine anons ettirip doğumgünümü kutlattı tüm restauranta...Biraz utandım tabi ama çok hoş bir jestti :)
Tolga : sohretbenim dot com güselim ;)
Diğer sevdiklerimle de bu haftasonu buluşacağız... Onları da çoooooooook özledimmmmm...

Ha bu arada tabi yeni işe başladım. Bu konuyu yazmamıştım :) Ama şimdi kısaca yazacağım.

Şöyle ki : genç dinamik bir ekip, güzel bir ortam, Dido 'nun önceden bize sağladığı konfor, yeni bir proje ve çoook özel bir müdür :)

Yaaaa müdürümden bahsetmeden edemeyeceğim. Neden mi? Çünkü daha önce hiç rock konserlerine giden, Dave Gahan sahnede soyunuyor diye sinir olan, Slash 'siz bir Guns N Roses 'ı kabul edemeyen, İstanbul Film Festivali , Müzik Festivali, Jazz Festivali vs gibi bilumum festivalleri takip eden, bize festivallerden biletler armağan eden, aynı zamanda futbol muhabbeti de yapabilen, öğleden sonraları dondurma, simit, şarap gibi atıştırmalıklarla odasında molalar verdiren, sinema ve müzik hakkında rahatça tartışabildiğim, muhteşem ve sıradışı diye ifade edebileceğim bir espri anlayışına sahip ve masama "Hoşgeldin" notuyla birlikte "1000 Films to change your life" kitabını şık bir hediye paketi içinde bırakan bir müdürüm olmamıştı...
Daha çok başındayız ama ben onu o kadar çok sevdim ki...
Aman nazar değmesin ona ve onun bu samimiyetine :)

Hoşbulduk :)

1 yorum:

Gnacce dedi ki...

Güselim,

Iyi ki doğdun tekrar...
Yeni yaşında ve yeni işinde çok mutlu ol...

Sevgilerimle,

Zeynep