Pazartesi, Haziran 22, 2009

Bir Tutam Tuz...


Haneke' yi özledim... Haneke' li günleri. Çok haz aldığım filmleri.. Neyse ki yaz sonu hüznünü hissettirmeyecek filmler gelecek. Michael Haneke , Lars Von Trier, Quentin Tarantino vs...

DM gibi 12 albümü olan ve albümlerindeki neredeyse tüm şarkıları güzel olan bir grubun hayranı olduğum için şanslı olduğumu düşündüm demin. Çünkü bir şarkıyı n defa dinlerseniz sıkılırsınız. DM için de bu böyle tabi ama dinleyebileceğiniz 200 şarkı varsa sıkıldıklarınızı bi 8-9 ay dinlemeden oyalanabiliyorsunuz diğerleriyle. Sonra ilk sıkıldıklarınıza tekrar döndüğünüzde 'ahhh evvvettt' oluyorsunuz... Çünkü güzeller ve özlemişsiniz...

Bir süredir yok dizdir yok diştir yok tiroittir yok astımdır vs derken sıkıldım. Hiçbir sağlık sorunu yaşamamış ve yaşamayan insanların hayatlarını merak etmekteyim. Ne kadar şanslı olduklarının farkındalar mı acaba? Bütün bunlar sırasında hastanelerde orda burda daha ciddi sorunlarla cebelleşen insanları gördükçe ben şanslı olduğumu düşünüp mızmızlanmama antrenmanlarına başladım. Hayatın ve sağlığın değeri hiçbirşeyle kıyaslanamaz.
Bir arkadaşımın bir lafı geldi aklıma. Öncelerde çalıştığım bir işyerinde 4. kata çıkmak için asansör beklerken bize gelip : "Aaa hadi canım merdivenden çıkıverin. Yürüyebiliyorken kullanın bacaklarınızı..." demişti... Ne kadar haklı di mi?

İş güç - hadi biliyoruz hepsi yalan , bile bile yiyor yutuyoruz da ne zaman hazmedebilicez bilmiyorum. Bekliyorum... Varsa bu hayatın sodası, içmek istiyorum...

Alaladelik diye bir taht var... Kendimi oraya rahatça oturtabilsem o zaman sorun kalmicak. Ondan sonra vur patlasın çal oynasın :)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Daha tazecik Benny's Video yu seyrettim. Ağzıma sıçtı doğal olarak ama Funny Games kadar değil. Yine bir Haneke güzelliğiydi. Hele o filmden sonraki röportaj? Çok keyif aldım. Süper bir adam bu.
En son bu Nida nın videosunun Milliyet te yayınlanması ile de Haneke yi düşündüm. Blogda da yazdım, adamın kurguda kaçındığını gerçek hayatta yaptılar. Tümüne lanet olsun.
Canım, seviyom lan seni :) Şu sağlık sorunların da işallah terkeder gider seni. Ama sağlığı görece iyi olanlar da vallahi pek güzel beceriyor gene mutsuz olmayı :) İnsanın beyni hasta olmayagörsün. :)

Unknown dedi ki...

Talisman ben bu arada :)

Duygu dedi ki...

"insan beyni hasta olmayagörsün" çok dooru :)

beynin ağrıkesicisi gibi bişi olmalı arada yutup zihin boşalmalı. hatta hafıza da kaybedilmeli geçici süre. (Eternal Sunshine of the Spotless Mind' ın yaratım sürecini keşfettik bu arada). Geceleri yatakta gelecekte olacağım implant operasyonumu ve ters gitmesi muhtemel yaratıcı senaryolarımı izlemekten yoruldum...